Bienvenue sur mon site

Bienvenue sur mon site

If you want to translate the website in an other language...

12 déc. 2013

De retour de Lake Louise / Back from Lake Louise

Salut tout le monde !

Après être rentrée lundi après-midi de Lake Louise, nous sommes arrivées à Saint Moritz cet après-midi.
Au programme : demain entrainement et ski libre sur la piste de course, Samedi superG Coupe du Monde, et ensuite entrainements descente Lundi-Mardi et descente Coupe d'Europe Mercredi,avant de rentrer à Val d'Isère Mercredi soir pour le Critérium.

Je vais essayer de rester sur ma lancée en descente, et de faire mieux qu'à Lake Louise pour le SuperG !
En tout cas, cette descente m'a vraiment fait un bien fou,car maintenant, je sais que je sais faire, que je suis capable de rentrer dans le top 20, voire mieux !
Y'a plus qu'à !

Voilà toutes les news,

À bientôt,

Marine !

ps : Il n'y a pas de photos car je suis sur un ordinateur suisse, et le simple fait d'avoir écrit cet article relève de l'exploit !


Hi every one !

After coming back from Lake Louise on Monday afternoon, we arrived in St Moritz this afternoon.
Our schedule will be : tomorrow training and free skiing on the racimg slope, Saturday World Cup superG, and then, downhill trainings on Monday-Tuesday and a Europa Cup downhill om Wednesday, before going to Val d'Isère on Wednesday afternoon for the Critérium.

I'm gonna try to stay on the mind I had in downhill, and to be better than in Lake Louise for the SuperG !
Anyway, this downhill was a big relief because it showed me that I know how to do it,that I am able to enter top 20 or better!
Just have to now !

Here are all the news.

See you soon,

Marine !

PS : there arn't any pictures because I'm on a swiss computer and just writing this article is an exploit !

Aucun commentaire: